Sabtu, 28 November 2009

LAGI??!!



3kg tu bertambah dalam 2 bulan ++. Mai aii.. apa kono ee?? haha.. Ni berat paling tertinggi pernah ku capai (tanpa pregnant)!!!. MELAMPAU..!! Aku rasa takde lain, akibat makan lewat.. Ni ngikut pangai cik abg den la ni.. Paling awal kul 9 baru nak makan.. kadang kul 10 baru nak makan. Nak buat camne, balik dah lewat. Pastu tunggu sesama tunggu nak makan sekali. Last lewat giler..! aduhai...Kena insaf ni..! Padahal bukan makan banyak atau makan berlemak ke apa.. Tu yang bila fikir, memang makan lewat malam ni jer laa puncanya.. Aduhaii...

Di kiri kanan aku ni dua anak ku sedang berlawan cakap dedua.. Dah macam mak nenek dedua bercakap. Kadang merepek, kadang berasas bicara mereka. Kadang menyanyi sesambil main benda apa ntah ala tanah liat. Mereka bertukar pendapat tentang bear, ulat dll... Apa menda laa anak-anak aku ni haha. Tadi depa tertindin kaki adik.. adoi cuak aku... sorang terpijak, sorang tertindih.. alahai cian aimy..Tersedu nangis. Sakit laa tu..

Ayah depa? kunun tengok tv sesambil layan baby. Last dia tido ngan baby Aimy haha. Apa laa asyik tidoq cik abg aku ni... Petang tadi dah tido dah.

2 ulasan:

  1. comel lar anak2 hang ni
    geram lak aku......

    BalasPadam
  2. Dilla.. haha.. mai-mai, snap sket gambaq anak aku.. hang amik gambaq bebudak syok tul aku tgk.. dah cam jadi anak mat saleh... haha

    BalasPadam

Letakkan apa jua rasa hatimu terhadap tulisanku

Catatan Popular