Rabu, 25 November 2009

1 tahun 6 bulan??







Lebih kurang laa.. rasanya lebih kurang 1 tahun 6 bulan aku tak menyinggah ke kedai buku, apatah lagi membeli buku atau majalah yang biasanya menjadi rutin aku acapkali tibanya hujung bulan...

Hari ni, dek kebosanan di opis.. dan kebetulan aku dipanggil kawan turun ke ground floor utk mengambil kad.. Terus aku 'terniat' keluar bila terdetik tika sampai di ground floor hehe. Mana taknya, kawan yang suruh aku turun, dah keluar ke shopping complex sebelah...tak shenonoh toi ko hehe..

Dengan tiada tujuan selain nak keluarkan duit dari ATM.. aku terus masuk MPH walau perut dah berbunyi minta diisi. Lama aku di MPH, ralit membelek buku dan berfikir buku mana yang harus ku beli sekarang dan ku beli kemudian? hehe... Akhirnya siap jadi membership MPH utk 2 thn lagi!! hahaha...

Kunun nak tengok-tengok, pastu nak beli 1 jer... last seratus labih gak berhabis...Tu pun control...kalau tak nak amik lagi. Nasib juga buku Peter & Jane set box takde stok...kalau tak... lagi banyak duit mengalir hehe. Sedangkan banyak benda nak kena settle bulan ni... huhu.

Bebudak excited dapat buku baru. Jangan kata yang besar...si kecik tu pun sibuk capai tarik buku dan majalah haha.

Malam tadi cik abg balik lewat sungguh dek ada event dinner berserta anugerah apa ntah kat KL. Jenuh aku menjaga budak bertiga sesorang. Ngan Aimy tidur kejap-kejap..dengan alesha dan adani asyik gaduh berebutkan sesuatu... macam-macam. Ada sekali Aimy tido lama sket...haa mas atu laa yg aku menggikos... bertenet bagai. Tapi bila terjaga semula, punya tak reti diam!! huhu...

Tetengah malam cik abg tapaukan nasi goreng utk anak-anak dan roti telur utk aku...hahha...makin gemuk laa kita...hehe

Alesha sejak kelmarin ajak berjalan ke mana-mana.. Alahai cian dia dan adani... Tapi apa nak buat... Adik Aimy tak berapa sihat sayang.. Cian anak-anakku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Letakkan apa jua rasa hatimu terhadap tulisanku

Catatan Popular