Jumaat, 25 November 2011

Bestnyaaaaa!!!!

TERIMA KASIH TGV CINEMA!! TERIMA KASIH NUFFNANG!!


Hahaha tak disangka-sangka rezeki tu kan! Aku menerima email dari Nuffnang pada 10 November 2011, iaitu 2 hari selepas birthday aku. Ingatkan sesaja wish seperti kelab atau apa saja yang kita jadi ahli atau langgan. Rupanya ada SURPRISE di dalam haha.

Memang aku tengah menunggu ada satu pihak memberikan tiket wayang, tapi hampa bila bukan rezeki aku. Sekali, macam tahu-tahu aku mahukannya untuk anak-anak dan diri aku sendiri haha. Seronok tak terkata.. Syukur rezeki..

Baru siang tadi aku dapat selepas cik abangku sudi meminta kawannya yang selalu ke KL tolong mengambilnya. Kami memang tidak sempat untuk mengambil di pejabat Nuffnang tersebut kalau pada waktu pejabat. Nak cuti, cuti dah tinggal 3-4 hari cuma... Terima kasih kawan cik abang hehe.

Apa pun, sekali lagi... TERIMA KASIH NUFFNANG dan TGV Cinema!!



*** apa cerita yang best sekarang ya..??!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Letakkan apa jua rasa hatimu terhadap tulisanku

Catatan Popular