Sabtu, 5 November 2011

Dah Turun?



Aku tengah menanggalkan sarung bantal dan cadar sebaik Aimy bangun. Nak kena basuh sebelum ke rumah mertua untuk beraya.

Dalam aku tak sedar, Aimy turun tangga!! Aku sedar, bila terdengar suara cik abang menegurnya. Tapi kenapa tak nampak kelibat cik abang ni? Aku keluar bilik. Aku lihat Aimy dah duduk di anak tangga ke 7 dari bawah! Wah dah pandai turun tangga rupanya. Selama ini dia tahu naik jer, turun dia takut. Huhu kena lebih diperhatikan nampak gayanya. Pandai pula tu turun dengan menurunkan kaki ke belakang dan duduk hihi comel jer.

Syukur Alhamdulillah atas perkembangan ini.. KAU yang Maha Mengetahui ya Allah.. :-D
Published with Blogger-droid v2.0.1

5 ulasan:

  1. comel... maaf atas kelewatan membalas kunjungan saudari... terima kasih sudi follow blog saya... harap terus berhubung...

    p/s: comel anak yg turun tangga tu...

    BalasPadam
  2. Terima kasih Sam. Dia anak istimewa saya. Jadi setiap inci perkembangannya menjadi cerita yang amat membanggakan ;-)

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah, semoga perkembangan ketahap seterusnya

    BalasPadam
  4. alhamdulillah..comey jer.go aimy go!!!

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah.. Thanx Jue hehe

    BalasPadam

Letakkan apa jua rasa hatimu terhadap tulisanku

Catatan Popular