Ahad, 13 November 2011

Karnival SRAI 2011


















Pagi lagi dah siapkan Alesha ke sekolah. Sebenarnya karnival dia berlangsung dari Jumaat 11 Nov hingga Isnin 14 Nov 2011. Pelbagai aktiviti dan hiburan disediakan.

Selepas cik abang menghantar Alesha, aku dan adani pula bersiap nak ke klinik gigi. Gigi Adani ada sedikit rosak di tepi gigi depan.. Takut dibiar bertambah tak comel nanti hihi. Aku pula dah hilang sakit geraham yang berulang haritu. Tapi alang-alang bawa Adani, aku yang dah buat appoinment untuk Alesha menggantikan Alesha. Dah lama pun aku tak cek gigi. Seronok bila dah lama tak scalling, walau nyilu hihi.

Lepas Zohor, kami ke sekolah Alesha. Alesha dan Adani aku masukkan nama mereka menyertai kelas mewarna dan melukis oleh Uncle Uneh dari Majalah Asuh. Uncle Uneh ni benarnya senior setahun aku masa UITM. Memang berseni dan kelakar orangnya dulu hihi.

Sementara mereka belajar sejam. Sempat aku melayan Aimy dan meronda melihat gerai jualan dan segala pameran bersama mak dan cik abang.

Selepas anak-anak siap, kami meronda satu round dan terus ke PKNS pula. Saja jalan-jalan, opah mereka nak cari tudung.
Published with Blogger-droid v2.0.1

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Letakkan apa jua rasa hatimu terhadap tulisanku

Catatan Popular