Sabtu, 17 April 2010

Hari ke 5..

Hari ni doktor tukar lagi sekali antibiotik. Sebab suhu aimy naik tghari khamis sampai ke malam. Walau dah 2 kali dimasukkan ubat buntut.Bagi ubat tak turun, bermakna tiada respon pada antibiotik tersebut. Kemudian doktor dah mulakan bagi ubat FLU HEART yang biasanya diberi pada pesakit H1N1.

Petang Aimy mula nak main dan cergas kata cik abg. Kalau tidak merengek jer sepanjang hari. Hari ni dapat mainan yang diberi Norliza kawan sepejabat ku. Cantik! Bawa ke hospital. Sakan Aimy main dan gigit hahaha/

Adani tak ikut ke hospital. Asyik tidur kata opah depa.. Balik tadika tidur, kul 6 lapas mandi pun tidur hahaha. Mana tak tinggal dia.. haha

ALHAMDULILLAH result H1N1 Aimy menunjukkan NEGATIF... Dan yang bagusnya, selsema dia dah hilang banyak. Tapi line di tangan Aimy ditanggalkan kerana dah bengkak. Tu yang jep kena cuuck punggung jer. Makan ubat Flu pun pakai paksa masuk mulut hehe.

Aku kalut di pejabat siang tadi. Tension dan serabut pala otak, rasa nak jerit jer. Tiada siap yang nak bantu dan back-up aku.. aduhai. NAsiblah ada jamuan sedikit, kalau tidak kelaparan aku tak keluar makan dan asyik buat kerja.

Oklah sambung kemudian.. ngantuk sesangat2 dah ni...asyik tersengguk depan nbook.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Letakkan apa jua rasa hatimu terhadap tulisanku

Catatan Popular