Sabtu, 2 Januari 2010

Kulu kilir...

Wah memang kehulu kehilir aku minggu ini.. dari hari isnin hal maid, Selasa pula.. aku menolong kelik ofis yang kehilangan kunci kereta. Dah puas mencari, tolong hantar dia ke USJ 9 pula untuk check-up glukos (dia preggy). Kemudian aku singgah ke Taipan nak masuk EON bank tak dapat bila parking takde langsung, dan bank pun reno sana sini. Pergi pula ke Post Office, renew roadtax. Kemudian ke Mydin mecari barang, juga handphone maid. Petangnya pula sibuk mencari starter pack maxis.

Rabu dari pagi busy di rumah, mengajar maid itu ini serba sedikit.. Petangnya ke Al Husni membayar. Pergi ke Krista mengambil bag, buku dan thumbler. Malam ke klinik membawa adani dan aimy yang kurang sihat.

Khamis busy dgn bfast pot luck di pejabat, get together ngan geng Kelab Isteri KMC di IOI Mall, mencari kain tudung alesha, zip pula tak jumpa. Malam ayahanda, makcik dan amree sampai.

Jumaat sibuk melayan aimy yang sembelit teruk sampai ke petang, Sempat lagi menyusun atur baju bebudak ni yang salah diletak dek bibik hehe..Petang ke IOI Mall, mak teringin nak jalan2 sebelum terus ke rumah Rimi.. Sakan makan di rumahh rimi.. macam2 ada.

Dan sepanjang minggu, anak2 tunjukkan belang huhu...


HUjan ynag turun tak menentu masa... alangkah bestnya dapat tidurr...huhu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Letakkan apa jua rasa hatimu terhadap tulisanku

Catatan Popular