Sabtu, 31 Julai 2010

Mood, suka dan sedih..

Hari ni dimulakan dengan mood tak baik.. biasalah bila bulan hampir mengambang kekeke.. Tapi Alhamdulillah kejap jer..

Malam tadi ayah, makcik dan ain datang menyinggah.. menjenguk cucu sambil ada hal keluarga makcik. Dapat Aimy baju raya dan aku handbag kekkee.. Terima kasih makcik hehe.. PAstu sesama menonton Imam Muda.. syukur Alhamdulillah Imam Muda Asyraf menang.. suka aku! hehe..Habis Imam muda mereka beransur ke rumah CIk Ma (kakak Makcik)




Pastu sibuk citer pasal kereta, sampai kami akhirnya tengok website kereta laa pulak hahaha..

Tapi tetiba aku sedih.. sedih giler.. bila kawanku Adiya aka Ana sms, "Tika, aku baru dapat berita.. Not bawak Anjang gi hospital, sakit sangat".. Ya Allah bagai rasa terhenti nafas seketika.. ya Allah kesiannya kawanku.. Kuatkanlah Anjang dalam melawan penyakitnya... huhu. Kata sms Adiya lagi "Tu laa... sedihnya aku rasa.. Dah 3 hari kot Anjang tak nak makan nasi dan ubat".. Kami rasa cam nak jer terpa HUKM tu .. kesiannya Not.. sabar ya Not.. Moga Allah permudahkan dan memberi kalian kekuatan dalam dugaan ini.. Aminn

Hmm pagi esok kami nak ke DEMC.. saja buat appoinment dengan Dr Koshy sebab nak dapatkan refer letter untuk Aimy ke Child Development Centre... Nak ke CDC mana belum kami decide.. haha. Kemudian macam nak terjah satu tempat kekeke.. Kunun nak terjah pusat EIP kat Shah Alam.. tapi takut tak buka laks sabtu ..huhu.. Kalau sempat, nak gi Tesco gak.. beli daipers Aimy hehe.

Oh yea... bebaru ni aku menebus mata ganjaran kad kredit aku kekeke.. Jadi ler dapat RM100 voucher Tesco.. Syukur Alhamdulillah.. ada jer rezeki walau tak besar mana.. syukurr sangat.. Nanti nak tebus oven pula.. hahaha...InsyaAllah kalau ada rezeki...



Doakan kami murah rezeki ya.. aminn ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Letakkan apa jua rasa hatimu terhadap tulisanku

Catatan Popular