Rabu, 24 Februari 2010

TENSION!!

Rasanya sejak minggu lepas aku asyik tension dengan boss aku.. Aduhai.. Ni beberapa hari aku dah ok.. tak fikir dah.. dah lapang dada.. Adaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lagi yang dia kacau ptg semalam... tensionnyaaa.....!! Huh segalanya dia kaji dan selidik... sungguh takde kerja gamaknya..sempat dia tengok sejarah training dan tugasan aku sepanjang hampir 13 tahun tuh!! Memang pelik bin ajaib!!! Kalau utk tujuan yg baik takpe.. ni asyik laa cari hal laa pada aku... hmmm..

POSITIF!!

PoSITIF!!

Set mind to be positive !!

Hopefully not me in the list !! cukup2 lah tu.. apa dosa aku pada dia????

1 ulasan:

  1. ayarkk..dia saja carik pasal ek? carik alasan utk dot dot dot..
    ishh..mintak dijauhkan....

    BalasPadam

Letakkan apa jua rasa hatimu terhadap tulisanku

Catatan Popular