Ahad, 16 Oktober 2011

Sate Kebab - Linot jual tuh!

Aku takde idea nak cerita pasal diri sendiri dan keluarga atau sekeliling aku. Tapi di sini aku nak tolong sahabat yang pernah aku ceritakan di sini kematian suaminya setahun lalu akibat kanser pankreas. Bila aku kata "wah kawan aku dah jadi bissnesswomen!" Jawapnya.. " Ini adalah satu kebangkitan ibu tunggal hehe". Huhu syahdu aku beb!.. Walau aku juga punya dugaan, dugaan mu Not amat menyedihkan.. Patutlah tetiba dia reka semula id facebook yang telah dipadamnya hampir setahun dulu. Apa pun aku menyokong penuh usaha sahabatku ini. Namun belum berkesempatan membelinya. Nantilah tunggu aku bersua dengannya hujung bulan ni.

Jom cuba rasa sate kebab ni.. nampak dari gambar cukup boleh menitiskan air liur hahaha.



Sate kebab pertama di Malaysia! Rasai kenikmatan 3 perisa sate kebab - black pepper, beryani & pedas. Diperbuat daripada daging ayam & dijamin halal. Produk bumiputera (Akmal Food Industry). Hanya RM12.00 sepaket (20 batang). Harga istimewa ditawarkan bagi kuantiti borong. Sekali rasa mesti nak lagi. Pasti membuka selera anda...

Panduan memasak :-
1. Dipanaskan di atas non-stick pan
2. Dipanggang
3. Digoreng
4. Distim
5. Menggunakan microwave (grill) selama 6-7 minit

Boleh dihidang bersama nasi atau sungguh enak dimakan begitu saja...

* Untuk penghantaran, pesanan minimum = 5 paket.
* Penghantaran percuma sekitar kawasan Seri Kembangan, Bukit Jalil, Putrajaya, Cyberjaya, Cheras dan Selayang.
* Bagi kawasan lain, kos penghantaran sebanyak RM5.00 dikenakan.
* Penghantaran di luar kawasan Kuala Lumpur/Selangor tidak dilakukan setakat ini.

Untuk keterangan lanjut, sila hubungi :-
Haslina (Linot) : 016-3445 992
Email
skfrostfutter@gmail.com
Phone

1 ulasan:

Letakkan apa jua rasa hatimu terhadap tulisanku

Catatan Popular