Jumaat, 23 September 2011

Aimy bersukan?

Haha cam tak percaya jer kan hihihi. Rabu lepas balik dari kelas terapi OT di hukm, kami terus menghantar Aimy ke sekolahnya seperti biasa. Tapi kali ni awal sikit disebabkan cuma ada 1 sahaja sesi terapi. Jadi dalam jam 10.25 pagi dah sampai di depan sekolah. Ada sebuah kereta baru berlalu dari depan pagar sekolah.

3 kali locemg ditekan, tiada jawapan. Aik pelik.. Tak ada orang ke? Sekali kereta yang berlalu tadi berhenti, baik hati perempuan cina tersebut memaklumkan yang mereka semua tiada. Dia nak hantar anak dia pun tak boleh.. Pagar kunci tapi pintu dalam tak kunci. Dia suruh anak dia masuk ke dalam tadi rupanya melalui pagar kecil yang tak berkunci. Katanya sampai ke atas tiada orang. Hmmm ke mana pergi? Terus perempuan cina itu berlalu.

Eh macamana ni? Mana pula nak tinggal Aimy dah aku tak ambil cuti. Tak puas hati tak tahu apa berlaku.. Aku call sekolah. Memang tak berangkat. Aku call pula Mrs Sunny.. dijawab. Dia bergurau kata IMC tutup haha..sabor jer la. Rupanya mereka ada di taman permainan untuk berlatih sukan.

Sesampai kami di taman permainan yang dimaksudkan, ku lihat mereka sedang bwrlatih. Ada yang menyorong stroller aimy.. Di dalamnya Alisya. Pastu berpatah balik ari hujung ke tempat asal. Oh itu ke acara yang teacher shyla maksudkan haritu agaknya. Patutlah mereka memerlukan stroller tambahan. Teacher Sharmu yang menyambut Aimy dengan gurauan bahasa tamilnya hihihi. Aimy suka begitu. Bagus Aimy belajar banyak bahasa hehe.

Disebabkan Aimy menangis nak mengikut kami, bersegera kami tinggalkan dia masuk ke kereta. Dari dalam kereta aku nampak Aimy pula masuk dalam stroller. Diberi Aimy memegang bendera, dan stroller mula disorong. Hehw kelakar jer tengok sebab Aimy gigit ke apa ntah bendera tu sampai jatuh. Mrs Sunny berikan semula bendera tersebut.

Tak sempat melihat lama dah cik abang mula berlalu dari situ. Memang aku perlu bersegera, kerana aku perlu cepat sampai ke pejabat.

Macam tak sabar menunggu 8 Oktober, hari sukan Aimy..;-)
Published with Blogger-droid v1.7.4

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Letakkan apa jua rasa hatimu terhadap tulisanku

Catatan Popular