Jumaat, 5 Ogos 2011

Redupnyaaa wajah itu...

Semalam entah kenapa masa mengambil Aimy di sekolahnya, aku terpandang saja wajahnya.. rasa redupnyaa wajah anakku.. Sejuknyaaaa.... hati memandang.. huhu. COmel! haha perasan ibunya..

Tapi dia pun macam ada sesuatu, sebaik aku masuk ke dalam kereta selepas meletakkan dia dalam car seat-nya.. Aku terpandang dia diam merenungku.. lama.. Renungannya membuat aku juga terdiam dan kembali menatap wajah mulus anakku itu... Entah kenapa macam ada perasaan halus datang.. entah apa perasaan itu. Lantas aku bertanyakan Aimy, "kenapa dik?... adik ok tak sekolah??" Dia senyum bagai tersentak dari lamunan.. Huhu takkan anak sekecil ini dah pandai mengelamun dan berfikir jauh? haha...

Apa pun, semalam Aimy sungguh comel.. Lupa laks nak menangkap gambarnya.. hehe..

4 ulasan:

  1. memang aimy comel pun....ditambah dgn spek merah jambunya itu....

    BalasPadam
  2. sokong ayu ngan nanie.. :)

    BalasPadam
  3. hehe... terima kasih kawan².. budak comel tu dah buli saya...hehehe

    BalasPadam

Letakkan apa jua rasa hatimu terhadap tulisanku

Catatan Popular