Ahad, 27 Mei 2012

Karangkraf & MamyPoko menceriakan hari

Syukurrrr Alhamdulillah !

Khamis 17 Mei, 2012, menerima panggilan yang tidak diketahui empunya nombor. Aku tak perasan sekali tu, kali kedua nombor yang sama tertea di skrin telefon..aku dalam lif. Siapalah yang call ni.. Mesti penting banyak kali call. Sampai sahaja di meja pejabat, aku memanggil semula nombor tersebut. Karangkraf rupanya. Tapi mereka tak boleh kealpasti siapa yang membuat panggilan telefon.

Aku ingat kak Maziah Majalah MiDi. Aku sms Kak Maziah. Rupanya Ita Majalah Pa&Ma. Dia akan call semula kejap lagi. Terus dapat panggilan dari Ita. Inilah rezeki tak terduga namanya. Hasil cerita Aimy keluar di Majalah Pa&Ma.. Aimy menerima sumbangan barangan MamyPoko bernilai RM500. Aku diminta mengambil daiper MamyPoko tersebut di stor Karangkraf di Seksyen 15 Shah Alam pada Isnin 21 Mei 2012, kerana Ita tiada pada hari-hari sebelum.

Subuh Isnin aku menerima sms Ita. Dia minta waktu lain kerana pagi sangat stor belum buka. Jadi aku tukar ke tengahari waktu lunch hour. Lagipun aku puasa. Tak perlu kelam kabut mencari makan.

Sampai di Karangkraf lebih kurang jam 1.20 tengahari, Ita dah sedia menanti. Terus kami bersama ke stor. Wah gembira melihat 4 kotak daiper MamyPoko dimasukkan ke dalam bonet keretaku.. Syukur Alhamdulillah.. Paling tidak, jimat duit membeli daiper dalam 5 bulan lebih kurang. Syukur sangat. Dalam setiap kotak ada 3 pek yang mengandungi 56 keping daiper MamyPoko.

Terima kasih Ita, Karangkraf dan MamyPoko !!

1 ulasan:

Letakkan apa jua rasa hatimu terhadap tulisanku

Catatan Popular